REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MAZGO.PL
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako Regulamin).
2. Regulamin określa:
3. Sprzedawca samodzielnie bądź na żądanie Klienta udostępnia Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w formie, która umożliwi pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca.
4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej Usługodawcy w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
5. Usługodawcą-Sprzedawcą jest firma MAZGO Małgorzata Kowalska, z siedzibą przy ul. Rąbieńskiej 21, w Łodzi 94-227.
6. Usługobiorcą-Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
II. DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
III. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
3. W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych danych/informacji.
4. Klient zobowiązany jest:
a) posiadać dostęp do Internetu;
b) posiadać przeglądarkę internetową przykładowo Internet Explorer w wersjach 6.0 i nowszych czy też Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej;
c) posiadać dostęp do poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym oraz korzystanie w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i Sprzedawcy.
6. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym.
IV. USŁUGI
1. Sprzedawca umożliwia Klientowi bezpłatne korzystanie z usług oferowanych w sklepie internetowym.
2. Usługą świadczoną drogą elektroniczną przez usługodawcę jest sprzedaż kompletów pościeli, prześcieradeł, topperów, oraz ochraniaczy na materace.
3. Usługobiorcy mogą nieodpłatnie zakończyć korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną w każdej chwili, a także przerwać ewentualny proces zawarcia umowy poprzez sfinalizowane procesu składania zamówienia w sklepie internetowym.
4. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę mają charakter nieodpłatny.
V. WARUNKI ZAWARCIA I ROZWIĄZANIA UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient ma możliwość zawarcia umowy sprzedaży w trybie elektronicznym poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Sklepie internetowym w ramach świadczonych usług drogą elektroniczną.
2. Umowa zostaje zawarta z chwilą:
a. akceptacji treści przesłanego do Klienta Zamówienia;
b. wyrażenia zgody na jego realizację;
c. akceptacji treści niniejszego Regulaminu;
d. potwierdzenia zapoznania się z prawem do odstąpienia od Umowy.
3. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim lub angielskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
4. Klient – Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży poprzez wypełnienie i przesłanie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy mazgo@vp.pl bądź listem poleconym na adres siedzi firmy, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
5. Klient – Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, a w przypadku pełnego zwrotu zamówienia (wszystkich pozycji) również koszty dostarczenia Towaru.
8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym w przypadku dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym bądź naruszenia treści niniejszego Regulaminu.
VI. SPOSÓB DOKONANIA PŁATNOŚCI
1. Ceny Towarów określone są w lub w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
2. Opłatę za złożone Zamówienie można uiścić poprzez:
a. zapłatę na rachunek bankowy Sprzedawcy, nr konta: 60 1160 2202 0000 0000 8280 9497 (Bank Millennium S.A. Swift: BIGBPLPWXXX);
b. dokonanie płatności elektronicznej;
c. kurierowi przy odbiorze Zamówienia.
VII. KOSZTY, SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY PRODUKTÓW
1. Dostawa Towarów możliwa jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
2. Sprzedawca przewiduje następujące formy dostawy Towarów:
a. za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost;
b. za pośrednictwem paczkomatów InPost;
3.Klient ponosi koszty dostawy w zależności od wyboru formy dostawy.
4. Czas realizacji Zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 1-5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
VIII. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I GWARANCYJNEGO
1. Klient ma możliwość złożenia reklamacji co do świadczonych usług w formie pisemnej lub mailowej na adres: mazgo@vp.pl pod rygorem nieważności.
2. Składana reklamacja powinna zawierać krótki opis zaistniałego problemu będącego przedmiotem złożenia reklamacji oraz datę i godzinę jego wystąpienia.
3. Reklamacje należy wysłać na adres Sprzedawcy listem poleconym, tj. MAZGO Design, ul. Rąbieńska 21, 94-227 Łódź.
4. Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta pismem sporządzonym w formie pisemnej i przesłanym na adres korespondencyjny zgłaszającego lub e-mailem na adres wskazany przez Klienta.
6. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. Jeśli Towary są objęte gwarancją, to informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, każdorazowo zawarta będzie w opisie Towaru na stronie internetowej Sklepu.
IX. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. Klient – Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, tj.:
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10.03.2025 roku.
2. Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszego Regulaminu z uzasadnionych powodów, np. zmian w obowiązujących przepisach prawa.
3. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.mazgo.pl
4. Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany, w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też zapisanie na odpowiednim nośniku.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
a. Kodeksu Cywilnego;;
b. stawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,;
c. ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.;
6. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedającym a Klientem będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.
Menu
{{activeItem}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{toast.text}}{{toast.link.text}}
Dodano do koszyka
Nie udało sie zresetować hasła
Nieprawidłowe dane logowania
Twoje konto jest nieaktywne, kliknij w link aktywacyjny wysłany mailem
Wystąpił nieoczekiwany błąd, skontaktuj się z obsługą sklepu
Podany adres email jest już zajęty
Podany kod aktywacyjny jest nieprawidłowy
Konto zostało pomyślnie aktywowane
Zostałeś wypisany z naszej listy mailingowej.
Rozmiar pliku jest za duży
Plik posiada nieprawidłowe rozszerzenie
Dodano do ulubionych
Produkt został już dodany do ulubionych